Tänään oon ollut kipeenä, enkä mennyt kouluun. Mutta onneksi sain eilen uuden tietokoneen, jolla tällähetkellä olen, kiitos :) Aion laittaa kuvia Bratz- nukeistani ja myös Schleicheistä... siihen voi mennä tovi. Yritän päivittää blogiani joka päivä, mutta olen silti myös koulussa, joten aina ei kerkeä. Perjantaina mulla on biologian- koe, joten luen nyt joka päivä, vaikka koulu ei kiinnosta nyt pätkääkään... ketä nyt kiinnostaisi ? :]

Tässä vaiheessa haluan sanoa ihanista nettikamuistani...

Janette, olemme olleet pitkään jo nettikamuja, myös ollaan oltu mesessä, se on todella kivaa, kun saa tutustua sellaisseen ihmiseen, josta oikeasti pitää.

Yaya, toivottavasti muistat minut vielä :) Ainakin viimeksi muistit. Olet ollut todella pitkään nettikamuni, ja olet aina tukenut ja auttanut minua, kiitos siitä.

Vuokko, kaikki odottaa varmaan että palaat, mikset jo tulisi? Toivottavasti luet tämän joskus. Sinäkin olet ollut kauan minun nettikamuni, mutta kun lähdit niin pelästyin, ettemme kirjoittelisi enään.

Leena, vuokon serkku. Todella kiva ja hauska ! Olemme olleet kauan jo nettikamuja, toivottavasti se kestää.

Winxhullu, olet tukenut minua aina. Olet todella tärkeä.

Kaikki muut, te olette todella tärkeitä. En muista kaikkia, joten jos puutut, niin kommentoi vain, niin nimesi tulee tähän :) Tästäpä tuli sekainen... nno, kirjoituksia tulee vielä lisää, moikka ! :)